Winter Trans Brdy

17. listopadu 2008 v 19:28 | Motůrek + Karel |  Aktuality

Tak to máme za sebou. Teď jsme rádi, ale za pár dnů se nám po kole zasteskne. Mně asi později, protože mně bolí všechno jako nikdy. Winter Trans byl jako vždy náročný a vzhledem k vyhrocenosti Brdského poháru se jelo na krev. Bylo nádherné počasí a po startu se hned v úvodním kopci lámal chleba. Já se snažil ujet, ale Karel mé dva útočíčky ustál a ve vhodném okamžiku za to ukrutně vzal a byl v prdeli. Viděli jsme ho až v cíli, již převlečeného. Přede mne šel 5 km před cílem Jirka a nebojoval jsem s ním, ale s křečemi. Čekal jsem, kdy kolem přeletí v těžkých sjezdech létající G, ale ten si vybral smůlu a nýtoval řetěz. Kousek před cílem se okolo přehnal Hombre a já si ustlal pod schody na most, protože křeče mi udělali z nohou provázky. Kopťák po dvojitém defektu nedojel. Ohromně zabralo béčko, Jirka jel velekouř a Hombré oprášil jarní formu a s úsměvem autobusáka před konečnou zastávkou na Florenci se řítil do cíle .Karel je kapitola sama pro sebe, protože způsob, jakým se připravoval je hodný profi stáje a pro BBBje ho škoda. Mohli bychom ho prodat a za utržené peníze jet někam pořádně potrénovat. Takhle ho uvidíme jen na startu a v cíli už si pivo dáme bez něj, protože už bude doma sledovat Růžovou zahradu. Budeme muset zabrat chlapci, já už takovou potupu nechci zažít, koukněte se na tu ztrátu, to je hrůza! Je pravda, že Michal, nebýt technických problémů, by ho možná proháněl, ale to jsou kdyby a ty v cyklistice neplatí. Přesto všichni zaslouží obdiv za to, že nejen tento závod, ale celou sezonu bojovali na sto procent. Jel s námi Jirka Kressl, v šedesáti první závod, jel skvěle, talent roku! Radko, dík za bábovku v cíli, Michale dík za focení.
Poté se konali volby a výsledky jsou zde.

Medvěd roku - Motůrek
Host roku - Jirka Kressl
Táta roku - Kopťák
Čin roku - Kopťák + Michal

Za sebe musím říct, že mám obrovskou radost z vrchaře roku a snad i pocit, že je to cena zasloužená, ovšem přes velký respekt k vašemu mínění nechápu, jak jste mne mohli zvolit medvědem roku. Stárnu, výkon jde dolů, a pro BBB mnozí udělali letos víc.
Díky za pozornost, konec hlášení. Motůrek

Několik vět.
Zdravím všechny medvědy - pár pocitů po WTB.
Byl to moc hezký závod, jelo se mě krásně, nic mě nebolelo, kolo bez chyby, ale hlavně na závod jsem se těšil a cítil, že ho vyhraji.
Poté co jsem ujel Motůrkovi, už ve druhé zatáčce jeho oblíbeného stoupání, jsem tušil, že to vyjde. První, hodně dlouhý kopec, bitva s mnoha kořeny i náročné sjezdy v druhé půlce závodů, byli v krásném počasí a v pomyšlení, že je to poslední závod sezóny, radost zdolávat. Kromě dvou malých pádů všechno klapalo a tak náskok v cíli na druhého Jirku, byl už jenom milým překvapením.
Myslím si, že snaha o nekouření, obnovení večerního fotbálku, upravení životosprávy a váhy, projetí si trasy před závodem, přechod k jiné firmě na výživu, trénink na mém posměšky vyvolávajícím litinovém kole, přinesli tento výsledek.
Druhý Jirka, jak jsem tušil, byl mým největším soupeřem. Poslední dobou neměl moc myšlenek na kolo, jelikož řešil rodinné starosti. Kdyby byl ve větší psychické pohodě, potrápil by mě víc.
Hombre, třetí v pořadí, těžko hledal motivaci do Brdského poháru při ztrátě bodů po vypuštění jednoho závodu z důvodu dovolené. Ale hláška Motůrka " Hombre bacha, jde po Tobě Kopťák", asi udělala své. Hombre zabral, až předjel i Petříka.
Motůrek. Nevím, proč se brání titulu Medvěd roku, když zatímco, my jsme brázdili Brdské hvozdy při trénincích na tento závod, on vymýšlel volby a sbíral na Třemšíně kameny na ceny! No a závod. Myslím, že docela dobrý. Ale možná vyměnit oblíbené karboše za lepší přípravky a vzít si sebou trochu magnesia, mohlo to dopadnou jinak. Lepší se naše výkonnost, musíš tomu přizpůsobit přípravu. A co se týká Tvého alkoholického zranění, to už jsme si řekli.
Michal s Kopťákem by neměli šetřit a vrazit do kol trochu peněz, aby neměli takové starosti s technikou. No a Michalovo trapné až dětské ukazování času na tachometru, snad nemá cenu ani komentovat.
Moc mě překvapil Jirka Kressl s celkovým časem. Když jsem ho předjížděl v prvním kopci a věděl, co ho jako spíš silničáře ještě čeká, myslel jsem, že nedojede. Omlouvám se.
Mám radost z celkového vítězství, jelikož jsem pro něj přes rok udělal po fyzické a hlavně taktické stránce dost a tato píle se promítla do výsledků.
Dík Radce za fotky a Michalovi za nastartování auta.
Slunce v duši.
Váš Švihák :-)

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Meatmen Meatmen | 18. listopadu 2008 v 8:56 | Reagovat

Omlouvám se , že jsem se nemohl zůčastnit slavnostního vyhlašování výsledků , ale byl jsem odpoledne hrát golf a po osmnácti jamkách a šesti fernetech jsem byl tak unaven , že jsem nemohl ani dojet domů ,  natož pak ještě jít na vyhlašování výsledku do penzionu.....

Líbí se mi že Karel, alias doctor nenechal nic náhodě a šel tvrdě za vítězstvím v poháru . Je ho opravdu v tomhle klubu škoda, a když opravdu přestane kouřit čtyřicet cigaret denně a omezí spotřebu akoholu na přijatelnou mez, mohl by to někam dotáhnout!!!Profesionální stáje čekají!!!

Sportu zdar.

2 WIRPOOL WIRPOOL | 18. listopadu 2008 v 15:40 | Reagovat

Naše stáj se o pana Karla zajímá již několik let a připravuje

návrh smlouvy pak už jen dopingové testy a zimní příprava na oválu a alpách se může rozběhnout.

S pozdravem Evžen Fanka ředitel stáje.

3 Motůrek Motůrek | 18. listopadu 2008 v 20:52 | Reagovat

Prachy, které Karel bude stát dá horkotěžko dohromady Astana, natož nějaký bazénkář Whirpool. Karel sice myslí na zahraniční angažmá, ale je pod smlouvou a jen tak za pár eur ho neprodáme. Teď, když jsem Medvěd roku, tu bude tvrdá disciplína a pořádek.

4 WIRPOOL WIRPOOL | 18. listopadu 2008 v 21:26 | Reagovat

Vidím že konec vaší kariéry pane Motůrku ve vás probudil schopného manažera.CO týče odstupného pro amatérskou stáj BBB

bylo vyčísleno 300000 eur.Samozřejmě pro vás 15% z každé podepsané reklamní smlouvy a 5% ze smlouvy podepsané panem Karlem.Návrh smlouvy připravujeme tedy i pro vás.

S pozdravem Evžen Fanka ředitel stáje.

5 Motůrek Motůrek | 18. listopadu 2008 v 23:18 | Reagovat

Bohužel jste nepochopil základní morální principy našeho týmu, čest, sláva, kouř a chlast.

6 FÚ Praha 9 FÚ Praha 9 | 19. listopadu 2008 v 6:46 | Reagovat

S politování Vám musíme oznámit že na stáj BBB byl vydán exekuční příkaz pro značné dluhy jednoho z Vašich členů.Proto nakládání s majetkem BBB jakožto i prodej vybavení a členů je tímto trestným činem a mařením úředního výkonu.

Emanuel Šlaufka FÚ Praha 9

7 Motůrek Motůrek | 19. listopadu 2008 v 15:07 | Reagovat

Šviháku,napsal jsi to krásně. Cyklistika je tvrdá, ale spravedlivá. Každý si někdy vybere smůlu, ale celkově jen tvrdá dřina a minimum chyb vede k úspěchu. O to krásnější je pocit v cíli, protože to nebylo zadarmo. Prosím všechny o malé zamyšlení nad sezónou.

8 Mr.Pipinka Mr.Pipinka | Web | 19. listopadu 2008 v 19:26 | Reagovat

Rád bych využil konec Vaší(BBB)sport.sezony a angažoval dva členy ( Mr.Gé a Mr.Hombré ) do svého VELKOLEPÉHO pěveckotanečního programu v proslulém baru " MODRÁ ÚSTŘICE "

Nabizím : 4% vytížení,teplé jídlo,tepláky,teploměr,teplomet (i pro přátele),teplé zimní večery,teplé slovo a semknutý kolektiv. Ale zároveň požaduji dobře odvedenou, ale TVRDOU práci...

Tak PA FREDÍCI a pozdravujte Mr.MÁMU :-

9 Michal Michal | 20. listopadu 2008 v 13:37 | Reagovat

Chtěl bych se také zamyslet  nad letoštní sezónou.

Všechno to začalo nádhernou,překrásnou,výbornou

Korsicou,kde jsme se začali pomalu rozjíždět a

rozdýchávat   před další sezónou.Doufám že další ročník

začne stejně výborně.Byl bych rád,aby jsme začali

podobně, někde v teplých krajích.Všichni.No a pak už to

začalo,přišly na řadu skvělé jarní závody a začalo jít tak

trochu do tuhého.Byl to kouř.Myslim, že se i ta malá

příprava na jihu vyplatila.O tom, ale za všechny mluví

každého zlepšený  čas  na závodě.Mám radost,že se to bralo

vážně a bylo to  tak trochu vyhecované.I když někteří

byli proti.Bez hádek a někdy i zákulisních bojů by to

nebylo ono.Příští rok si už pohlídám.Budu důkladně a

poctivěji číst kroniku. Duležité ale je , že nebyl jediný

větší úraz a že jsme to přežili všichni ve zdraví.Chtěl

bych poděkovat hlavním tahounům Brdských medvědú,Karlovi a

Motůrkovi za  organizaci veškerých výletú, závodú a

různých akcí.Bez jejih aktivit by to bylo poloviční .Ale

i ostatní medvědi měli určitý  i když menší podíl na

různých akcích,těm také dík.Nevyčital byh ostatním že

na to tak  trochu kašlou.Každý  nemá,čas, chuť a snad i

vlohy  něco vymýšlet.A také jsou  tu  pracovní a rodinné

problémy.A že jich letos bylo u některych členú až

dost.Snad jen ten Karel  má na všechno čas.Děti má

velké,manželství harmonické a v práci se také nepředře.Je třeba mu jen závidět,jak to má  zařízené. Teť už  jen krátce z hodnotim mou  sezónu. Jaro bylo výborné,pak  přišli určité nepříjemné problémy,trochu jsem musel vychladnout,do sportu a smíchu mě moc nebylo.Ale do  závěru  sezóny jsem se snažil dát zase všechno,bohužel tentokrát zradila technika,a už se nedalo nic dělat. O to víc se těším na další sezónu,která bude doufám ještě lepší a zajímavější. Jinak budu opravdu  nucen začít tancovat v baru"Modrá ústřice"

Ať žije spravedlivá a tvrdá cyklistika.

10 Motůrek Motůrek | 20. listopadu 2008 v 17:02 | Reagovat

Teda Michale, takhle dokáže promluvit jen budoucí Medvěd roku, což tě v budoucnu při tvém mládí a talentu určitě nemine. Je jasný, že každý dělá co umí a na Korsice se ukázalo, jak se to doplňujem a šlape to. A samozřejmě, když má někdo starosti doma nebo v práci, musí je řešit přednostně, vo tom žádná!

11 Hombré Hombré | 20. listopadu 2008 v 19:13 | Reagovat

Zdraví vás „EX“ Kapitán BBB

Stručné zhodnocení letošní sezony:

•    sportovní výkony na velmi dobré úrovni

•    výrazné zlepšení časů na závodech

•    srandy kopec, průserů taky tak a o chlastu ani nemluvě

Vnitřní  politika klubu by se měla trochu zlepšit.Jinak z mého pohledu to byl plodný, nejenom

Cyklistický rok.Těším se na rok 2009.

Možná v Pátek čau.

12 Mirek Dušín Mirek Dušín | 20. listopadu 2008 v 21:08 | Reagovat

Zamačkávám slzu dojetí a zakládám novou partu...Kam se hrabou Šípáci...Kolo formuje charakter...

13 Mirek Topolánek Mirek Topolánek | 20. listopadu 2008 v 23:17 | Reagovat

Jen se chlapci pochvalte nikdo to za Vás neudělá nám to docela funguje a to nádherné bilancování uplynulého roku.Až skončíte s cyklistikou tak mám pro Vás teplá místečka v poslanecké sněmovně.

Sportu Zdar Váš Mirek biker Topol

14 Kalík Kalík | 20. listopadu 2008 v 23:19 | Reagovat

I  já se přidám na zhodnocení sezóny...myslím, že jste to všichni excelentně popsali již přede mnou.

Souhlasí, že sezóna byla dost nabitá a na závodech jsme prokázali, že máme něco naježděno a nejsme jenom hospodský povaleči. Je to zřejmě tím,že kolo máme opravdu rádi.

Před posledním závodem to bylo hodně vyrovnaný a to svědčí, jak je kolísavá forma každého z nás během celého roku v  umístěních na jednotlivých závodech.

Nejdůležitější je, že nikdo neutrpěl vážný úraz (fyzický), který by někomu ovlivnil lásku ke kolu.

Do sezóny 2009 jedem kouř...Kalík

15 Meatmen Meatmen | 21. listopadu 2008 v 9:14 | Reagovat

Ještě bych chtěl připomenout,že na WTB dojel Karel alias "Klofák" na výborném 17 místě ve své kategorii, a Jirka Kressl na 20 místě ve své kategorii! Což je fenomenální úspěch, to musí uznat každý.

Když si uvědomím, že když já jezdil na kole tak Klofák ještě tahal za sebou kačera tak je to fakt bomba! A já se stydím.

Sportu zdar!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.