Ještě pojedeme.

9. září 2017 v 16:48 | Motůrek
Léto je fuč, ale bude krásně!
Tak nám to léto pomalu končí. Ale cyklistická sezóna naopak vrcholí a čeká nás pár pěkných zážitků. Od jara jsme se stali svědkem několika hrdinských výkonů. Největší ukázala Jitka, dala si stokilometrový běh, na kole stovku na Králi a Loudání, jen asi 1000km . A ještě mě zachránila na Králi Šumavy, protože jsem mohl ospravedlnit svůj výkon tím, že jsem na ní jakoby dával na trase pozor. Ve skutečnosti kdyby přišlápla, zůstal bych vzadu. Pak se vyznamenal náš Karel. Zatímco my jsme si užívali krásy Moravy, víno kolo zpěv, on vyjel na trasu závodu Tisíc mil, bojoval s nástrahami hor a zdárně dojel. Jsme na něj hrdí! Já jsem si užil čundr na kole, aspoň něco jsem tedy najel a cítil jsem ukrutnou formu na RO50. Ale ouha, letos se nejede, hajnému v polesí Vacíkov se cyklisté nelíbí! A já se mu nedivím, včera jsem jel v pustém lese za Padrťským rybníkem a i tam jsem viděl následky řádění cyklistů. Představte si, že oni si už ve svém škudlení ani nekoupí cyklistickou lahev-bidon, ale natočí si pití do lahví od supermogulu a ty potom odhazují v lese. O kousek dál zase bylo vidět, že si sednou na lesníky pracně vytěžené klády, hulí tam jedno cigáro za druhým a krabičky hází pod sebe do mechu. Navíc si vůbec neuvědomují, že úloha lesa je produkovat dřevo a maso lesní zvěře. Na ježdění na kole a turistiku již existují solidní programy pro počítač, kde si může každý dosyta užít dobrodružství, již i trojrozměrně a hlavně bezpečně. Dejme tedy našim lesníkům klid na práci, aby zdárně dokončili vysušení, odbahnění a odlesnění Brd, penízky hezky plynou do kapes a státního rozpočtu a za to se zase hezky vyasfaltují kilometry ošklivých travnatých či šotolinových cest. Po nich se autům s kládami tak krásně jezdí!
Ale zpět k bilancování nad sezónou. Ještě nás čeká Brdská Vuelta, z Prahy do Rožmitálu a druhý den zpět. Je to hezké, ale nikdo se mnou nechce jet. Přitom nabízím skvělé podmínky, případný můj spolujezdec by mohl navigovat, tahat na dlouhých rovinách a vézt mi nářadí, náhradní díly a svačinu. Nechápu, že o to nikdo nemá zájem. Závod se jede 23 a 24 září. Další sobotu se koná Nepálská pivní 40 a pak Zajíc Cup štafeta dvojic. A 14 října v Jizerkách ČT Author Cup a jako třešnička na vydatném cyklistickém dortíku naše horská časovka. V listopadu už jen náš oblíbený a proklínaný, kořeny a šutry nabitý vvinter (promiňte, nejde mi dvojité vé) Trans Brdy. Pak už jen vyhlásíme Karla Medvědem roku a budou Vánoce a Silvestrovská jízda. Kluci, kteří jezdí, byli v Rakousku a přivezli spoustu novinek. Tak si to představte, .Karel mi vyprávěl, že tam všichni mají zuby, češou se a dokonce i myjí!!! To je opravdu krásné a doufám, že tento pokrok časem dorazí i k nám.

Ahoj, třeba se někde potkáme. Mot. 9.2017

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.